سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من یک انسانم،من هرروز یک انسانم

یوان نیکولین 86 ساله که از جنگ جویان قدیمی است، در این باره گفت: این گلوله در سال 1944 از اسلحه یک ژنرال آلمانی به سرش اصابت کرده است.  پزشکان اقدامی برای بیرون آوردن گلوله از سر او نمی کنند. آنها تاکید می کنند که این عمل جراحی خطرناک خواهد بود.

این مرد که اهل شهر چیتا است، در ادامه گفت: جنگ دائماً در ذهنم باقی خواهد ماند. فشار گلوله بر اعصاب این مرد باعث می شود که او یکی از دست ها و پاهایش را احساس نکند.
به نظر می آید زندگی این مرد با این مصدومیت در طی این سال ها معجزه است.


نوشته شده در شنبه 89/2/25ساعت 10:35 صبح توسط سوگند تاتار نظرات ( ) |

این دستگاه که Toshibareru Mosquito نام دارد با انتشار صداهای با دامنه فرکانسی بالا، شبیه به صدای وز وز پشه، به سنجش دامنه شنوایی افراد و مقایسه آن با استانداردهای شنوایی در دهه های مختلف سنی می پردازد.
تواناییی افراد در شنیدن صدا با شدت های متفاوت و آستانه تحمل آنها می تواند دهه عمر افراد را به صورت تقریبی مشخص کند. هرچه که عمر افراد بیشتر باشد، قدرت شنوایی آنها کمتر خواهد بود.
با وجود آنکه محاسبه سن افراد با این روش خطاهایی را هم به دنبال دارد، این دستگاه تخمین زننده ی بدصدا 10$ بیشتر قیمت ندارد. البته احتمالا استفاده از آن خیلی ها را ناراحت خواهد کرد.


نوشته شده در شنبه 89/2/25ساعت 10:24 صبح توسط سوگند تاتار نظرات ( ) |

گراهام کوربت از زمان 2 سالگی فرزندش اندی، او را ندیده بود.این پدر و پسر سال‌ها برای پیدا کردن یکدیگر تلاش‌ کرده بودند اما هیچ کدام نتوانستند نشانی از دیگری بیابند.

اما سرانجام اندی که اکنون 39 سال دارد نام پدرش را در سایت فیس‌بوک جستجو کرد و توانست او را در میان لیست ارائه شده این سایت پیدا کند.

او در این باره گفت: من قبلا هم این کار را انجام دادم، اما هیچ نتیجه ای نگرفتم. اما این بار که نام پدرم را جستجو کردم 15 اسم مشابه  لیست شد.بعد از بررسی تک تک آن‌ها ناگهان در یکی از تصاویر صورتی مشابه با خودم را دیدم و فهمیدم که صاحب این تصویر باید پدر من باشد.

نیک بعد از  پیدا کردن پدرش با او تماس گرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتند سر انجام بعد از 37 سال یکدیگر را ملاقات کردند.

پدر نیک نیز تلاش زیادی برای پیدا کردن فرزندش کرده بود، اما تلاش‌های او نیز در این مدت راه به جایی نبرده بود.


نوشته شده در شنبه 89/2/25ساعت 10:23 صبح توسط سوگند تاتار نظرات ( ) |


Design By : Pichak